Każdy na start wybiera 2 i kolejne 2 zdobywa wraz ze zdobyciem kolejnych klas maga
Ukryty ruch - zdolność wykonania ruchu nie widocznego dla oponenta (wym. 40 sprytu)
Drugie Źródło - Zwiększa moc magiczną dwukrotnie(wym. ranga A. 200 Siły Woli)
Ostatnie Słowo - Zwiększa zadawane obrażenia dwukrotnie jeśli bohater będzie posiadał tylko 10% zdrowia(wym. 100 wytrzymałości)
Sztuki Walki - Zwiększają zadawane obrażenia o 50% (wym. 200 Siły)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Siła Argumentu - Zwiększa zadawane obrażenia o 20% (wym. 100 siły)
Magia Wewnętrzna - Zwiększa magiczną moc o 10% (wym. 100 Siły Woli)
Motywacja - Zmniejsza czas regeneracji pkt magicznych o 20% (wym. 50 wytrzymałości)
Opanowanie choroby lokomocyjnej - (dotyczy tylko GS i DS)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kot - Zdolność wspinania się na nawet najtrudniejsze konstrukcje ( wym. 20 zręczności)
Wampir - Zdolność pochłaniania energii magicznej przeciwnika ( wym. 50 siły Woli / pochłania poniżej 80% do max 50%)
Nocny Mark - Postać lepiej widzi w ciemności co zwiększa jej możliwość uniku (wym. Wytrzymałość 10)
Za Gildie! - Zwiększa o 10% zadawane obrażenia, jak i regeneruje 30% maksymalnego zdrowia(wym. Przynależność do Gildii i siła woli 50)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pracoholik - Zmniejsza czas oczekiwania i treningu o 5% (wym. 10 siły Woli)
Łowca - Pozwala na wzięcie 2 misji na raz (wym. przynależność do gildii, oraz 10 wytrzymałości)
Żółtodziób - Umożliwia ucieczkę przed silniejszym przeciwnikiem(wym. zręczność 5 i spryt 5)
Chowany - Umożliwia ukrycie się w różnych miejscach(wym. 5 sprytu)
Twarda głowa - Zwiększa ilość możliwych do wypicia kufli piwa(przydatne w zawodach/wym.5 wytrzymałości)
Jajogłowy - Zmniejsza czas nauki zdolności o 10% (wym. 5 siły woli)
Urok osobisty - Zwiększa szanse na upust w cenach i pokazanie unikalnych towarów WYSOKIEJ jakości (wym. Płeć Kobieta)
Szarmanckość - Zwiększa szanse na oczarowanie NPC płci żeńskiej co może poskutkować upustem w cenach lub ukazaniem unikalnego towaru (wym. płeć mężczyzna. Siła 10)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Offline