Kofi - 2013-09-26 21:25:24

Każdy na start wybiera 2 i kolejne 2 zdobywa wraz ze zdobyciem kolejnych klas maga

Ukryty ruch - zdolność wykonania ruchu nie widocznego dla oponenta (wym. 40 sprytu)

Drugie Źródło - Zwiększa moc magiczną dwukrotnie(wym. ranga A. 200 Siły Woli)

Ostatnie Słowo - Zwiększa zadawane obrażenia dwukrotnie jeśli bohater będzie posiadał tylko 10% zdrowia(wym. 100 wytrzymałości)

Sztuki Walki - Zwiększają zadawane obrażenia o 50% (wym. 200 Siły)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Siła Argumentu - Zwiększa zadawane obrażenia o 20% (wym. 100 siły)

Magia Wewnętrzna - Zwiększa magiczną moc o 10% (wym. 100 Siły Woli)

Motywacja - Zmniejsza czas regeneracji pkt magicznych o 20% (wym. 50 wytrzymałości)

Opanowanie choroby lokomocyjnej - (dotyczy tylko GS i DS)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kot - Zdolność wspinania się na nawet najtrudniejsze konstrukcje ( wym. 20 zręczności)

Wampir - Zdolność pochłaniania energii magicznej przeciwnika  ( wym. 50 siły Woli / pochłania poniżej 80% do max 50%)

Nocny Mark - Postać lepiej widzi w ciemności co zwiększa jej możliwość uniku (wym. Wytrzymałość 10)

Za Gildie! - Zwiększa o 10% zadawane obrażenia, jak i regeneruje 30% maksymalnego zdrowia(wym. Przynależność do Gildii i siła woli 50)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pracoholik - Zmniejsza czas oczekiwania i treningu o 5% (wym. 10 siły Woli)

Łowca - Pozwala na wzięcie 2 misji na raz (wym. przynależność do gildii, oraz 10 wytrzymałości)

Żółtodziób - Umożliwia ucieczkę przed silniejszym przeciwnikiem(wym. zręczność 5 i spryt 5)

Chowany - Umożliwia ukrycie się w różnych miejscach(wym. 5 sprytu)

Twarda głowa - Zwiększa ilość możliwych do wypicia kufli piwa(przydatne w zawodach/wym.5 wytrzymałości)

Jajogłowy - Zmniejsza czas nauki zdolności o 10% (wym. 5 siły woli)

Urok osobisty - Zwiększa szanse na upust w cenach i pokazanie unikalnych towarów WYSOKIEJ jakości (wym. Płeć Kobieta)

Szarmanckość - Zwiększa szanse na oczarowanie NPC płci żeńskiej co może poskutkować upustem w cenach lub ukazaniem unikalnego towaru (wym. płeć mężczyzna. Siła 10)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

www.zycierodzinnezon2010.pun.pl www.goracepiatki.pun.pl www.doradcy09.pun.pl www.zielonaklasa.pun.pl www.showupvip.pun.pl