Kofi - 2013-09-26 19:21:17

Zaklęcia klasy D - Słabe zaklęcia wykonujące niewielką szkodę przeciwnikowi, najczęściej zabierają od 40 do 100 pkt życia. Ich koszt to 50 pkt magii

Zaklęcia klasy C - Przeciętnie używane zaklęcia wykonujące niskie szkody od 120 do 200 pkt życia. Ich koszt to 75 pkt magii

Zaklęcia klasy B - Silne zaklęcia używane do mocnego zranienia przeciwnika, zadają szkody od 300 do 500 pkt życia. Ich koszt wynosi 150 pkt magii

Zaklęcia klasy A - Jedne z najpotężniejszych zaklęć ich moc równa jest od 1000 do 10 000 pkt życia. Ich koszt wynosi 250pkt magii

Zaklęcia klasy S - To zaklęcia które najtrudniej opanować, czynią one zaskakujące a często śmiertelne szkody od 25 000 do 100 000pkt życia. Ich koszt wynosi od 500 do 10 000 pkt magii

Zaklęcia klasy SS (super Slayers) - Zaklęcia możliwe do wykonania tylko w magii starożytnych((możliwość uaktywnienia magii starożytnych podczas rozgrywki)) ich niszczycielska moc wynosi od 500 000 pkt życia do nieograniczonej liczby. Koszt owych zaklęć to 90% magii posiadacza, po warunkiem iż posiada on minimum 10 000 000 pkt mocy. Użycie zaklęć tej klasy kończy się utratą 50% aktualnego zdrowia.


Krytyki - Cios krytyczny zwiększa obrażenia zadane magią, lub częścią ciała o 10%-20% w zależności od pkt zwinności gracza.

www.devil-hunters-pbf.pun.pl www.greenlevithan.pun.pl www.jnw.pun.pl www.60dhwesterplatte.pun.pl www.wieniawa.pun.pl